duminică, 8 februarie 2015

Ultima saptamana cu Caroli - Caroli bites

Nu pot sa cred ca nu am postat reteta asta, am uitat.


Am cautat atat de mult o idee pentru ultima saptamana cu Caroli, mi-a placut atat de tare ce am gasit si au iesit atat de bune, incat dupa ce am postat ultima reteta pe pagina Caroli, am uitat ca nu am postat si pe blog.

O postez aici, exact cum am scris-o pe pagina Caroli:
" Caroli bites.
Buna seara, a sosit si ultima saptamana la gatit J. A fost un drum frumos parcurs impreuna cu Caroli, il incheiem in saptamana cu numarul 13. M-am gandit mult ce sa pregatesc pentru ultima reteta din aceasta minunata calatorie. Trebuia ceva foarte bun si foarte aratos, care sa exprime frumusetea fiecarei saptamani si sa o incheie glorios pe ultima. Nu stiu daca exista produsul ideal pentru asta, dar eu am ales ceea ce am numit “Caroli bites” in Bucataria Mea.
Gasiti mai multe imagini si reteta, pe blogul meu: http://mi-efoame.blogspot.ro/.

Ingrediente
costita afumata extra de la Caroli
broccoli
doua oua
o lingurita praf de copt
¼ lingurita de sare
praz
o cana faina
o cana cascaval dat prin razatoare

Mod de preparare
Se incalzeste cuptorul la 400 de grade. Se fierbe broccoli, se lasa la racit si se toaca in blender. 









In timp ce se fierbe broccoli, se da cascavalul prin razatoare, se taie feliute subtiri costita afumata extra de la Caroli si se prajeste bine, bine, in unt. Se spala, se curata si se taie prazul in bucatele mici.
























Cand broccoli este gata, se transfera intr-un bol mai mare si se adauga toate ingredientele de mai sus, amestecand cat mai bine. Prin urmare, se pun peste pasta de broccoli, sarea, praful de copt, prazul taiat bucatele mici, ouale, faina, cascavalul dat prin razatoare si costita afumata prajita feliute. Le amestecati, in asa fel incat, amestecul sa iasa cat mai omogen.






















Folositi pentru copt, tava de briose. Eu am uns-o putin cu grasimea ramasa de la prajirea costitei afumate extra de la Caroli. Trebuiesc lasate la cuptor circa 20 minute, se scot si se mai lasa in tava circa 10 minute inainte sa le scoateti, ca sa nu se farame.



















Au iesit minunat de bune si frumoase, exact cum mi-am dorit pentru aceasta ultima reteta.
Multumesc Caroli pentru acest privilegiu, de a fi blogger Caroli timp de trei luni, a fost o experienta deosebit de frumoasa." 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu