marți, 10 februarie 2015

Dobos

Dobos



Ingrediente
Sunca de Praga
felii de casacaval
unt
rosii cherry
scobitori


Mod de preparare:
Puneti o felie de sunca de Praga, o ungeti cu putin unt si adaugati peste ea, felia de cascaval, apoi iarasi felie de sunca de Praga, o ungeti cu unt si adaugat felia de cascaval si tot asa, in functie de cat vreti sa il faceti de inalt, terminat turnul cu sunca de Praga. Daca nu ies mrginile drepte, va recomand sa le taiati, in asa fel, aveti gustarica si la gatit, iar dobosul arata impecabil.
Eu am facut doua feluri: un rand cu sunca de Praga si unul cu muschiulet.
Pentru ca nu le-am servit imediat, le-am bagat la frigider fara rosii.










A doua zi, la servire, am taiat rosiile cherry in jumatati si le-am pus peste dobos, cu scobitori.







Un aperitiv usor de preparat, aratos si gustos.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu