miercuri, 4 februarie 2015

Agenda nuntii tale

M-am apucat de scris. 


Am adunat toate informatiile pe care le stiam de la organizarea nuntii mele, din cele trei dati in care am fost nasi si de la cele aproximativ 50 de nunti la care am participat in ultimi 10 ani ( chiar o sa le numar o data ) si le-am scris. 

Agenda nuntii mele este un ghid informativ care vine in ajutorul celor care au de organizat o nunta. Ce trebuie sa intrebe la locatie, la biserica, ce traditii vor pastra, ce trebuie sa faca nasii, si altele.

Este o lucrare plina de informatii si cu spatiu pentru notitele proprii. 

O sa o lansam la targul de nunti "Ghidul Miresei" ce va avea loc la Romexpo, in perioada 19-22 Februarie 2015. 

Va asteptam cu drag. Si astept like-urile voastre pe pagina https://www.facebook.com/agendanuntiitale.
Va multumesc, o zi frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu