sâmbătă, 7 iunie 2014

Ziua 2 - Ziua amidonului sau a doua zi a dietei Rina

Ziua amidonului sau a doua zi a dietei Rina

Mic dejun: cirese

Pentru membrii familiei care nu tin regim, am gatit altceva. Gasiti reteta aici: http://mi-efoame.blogspot.ro/2014/06/mic-dejun-cu-ou-si-sunculita.html

Pranz: Cartofi noi copti in unt, cu salvie, ierburi de provence (rozmarin, busuioc, oregano, cimbru, maghiran, cimbrisor), morcovi, ceapa, ardei gras si cativa catei de usturoi.
Cantitatea o alegeti in functie de cum doriti sau pentru cate persoane gatiti. 



 
Cartofii noi se spala sub un jet de apa si se taie in jumatate. Nu trebuie curatati de coaja sunt mai buni copti in coaja.

Se aseaza intr-o tava potrivita pentru cuptor intr-un singur strat.

Cateii de usturoi se zdrobesc doar si se aseaza printre cartofi, dupa care se presara salvia si ierburile aromate.
 
 
 
 Untul se taie cuburi mici si se aseaza din loc in loc, in tava, printre cartofi.


Se dau la cuptorul incins la 160 de grade pana sunt rumeniti.
Se mai amesteca si se intorc din cand in cand.
Fiind cartofi noi, au mai multa apa, asa ca vor fi crocanti in exterior si moi si fragezi in interior.


 
 
 
 
 

Pentru ceilalti membrii ai familiei care nu tin dieta, am gatit tot cartofi la cuptor, dar, de data asta, cartofi taranesti cu kaiser si cascaval. 

Reteta o puteti gasi aici:
http://mi-efoame.blogspot.ro/2014/06/cartofi-taranesti-cu-kaiser-si-cascaval.html

Cina: am mancat la fel ca la pranz, dar mai putin. 

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu