marți, 10 iunie 2014

Dulceata de capsuni

Dulceata de capsuni
Ingrediente:
3 kg capsuni
1.700 kg zahar
o lamaie

Am spalat bine capsunile, le-am scurs si le-am pus la fiert cu zaharul. Capsunile nu le-am taiat, le-am lasat intregi. Le-am lasat la fiert circa 4 ore, pana scade siropul si se leaga. Am adaugat sucul de la o lamaie si 3 felii de lamaie. Am amestecat in ele cat am putut de des, dar nu foarte des.
Le puteti lasa sa fiarba mai putin, daca vreti sa aveti mai mult sirop. Puteti incerca siropul, il scurgeti usor cu lingura pe farfurie, daca se imprastie in farfurie nu este gata, daca ramane in farfurie ca o bobita, este gata.
Dupa ce sunt gata, opriti focul si le lasati putin, apoi le puneti in borcane. Infiletati borcanele si le puneti cu susul in jos ca se se creeze vid.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu