miercuri, 11 iunie 2014

Ziua 9 a dietei Rina - revenim cu proteinele

Ziua 9 a dietei Rina - revenim cu proteinele

Mic dejun: fructe


Restul familiei a mancat sunculita prajita in unt, cu branza data prin razatoare, pe deasupra, cascaval si rosii.


Gustare 1: branzica si un pahar mare de lapte dulce


Pranz:  supa de pui simpla, adica fara fidea si fara galuste, si friptura de pui la gratar cu salata de salata verde, castraveti, ceapa, si o felie de paine de grau intreg.



Gustare 2: branzica de tara ( e preferata mea ), 1 pahar mic de lapte batut, cateva bucatele de somon afumat, o gura de cascaval si salata de rosii, castraveti, ceapa, etc.

 
 
 

Cantitatile din imagine sunt pentru 3 persoane, eu am gustat cate putin din fiecare.

Cina: aripioare pe gratar cu sos de usturoi si ketchup. Eu am mancat 2 aripioare si jumatate.


Am observat ca la acest regim, se pune accentul pe masa de pranz. Mananc mai mult la masa de pranz, iar seara, nu imi mai este asa foame.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu