marți, 24 iunie 2014

Ziua 21 a dietei Rina, ziua Proteinelor

Ziua 21 a dietei Rina, ziua Proteinelor

Mic dejun:  fructe, astazi, visine


Pranz: un meniu mici de la Kaufland, cu o chifla :). Am avut treaba si nu am avut timp de altceva.
Cina: am facut o omleta cu carnati, branza si cascaval, la care am adaugat si o salata de rosii cu ceapa, a iesit demential, am mancat si o ciorba de pui. Am uitat ca la pranz mancasem chifla ( pe la ora 13.00 ), asa ca am mancat si un colt de paine. Cina am servit-o astazi pe la ora 18.00

 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 

Nu am mai luat nici o gustare, nu am avut nici timp si nu mi-a fost nici foame. Am baut apa si cafea. Acum, mai tarziu, am luat o felie mica de cascaval, dar asta doar asa, pt ca nu mai mananc decat peste 3 zile :), cascaval.

Va doresc pofta buna si mult spor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu