luni, 9 iunie 2014

Foi de napolitana cu ciocolata

Foi de napolitana cu ciocolata

 

Am avut de la Paste cativa iepurasi de ciocolata. De obicei, eu nu ii mananc, ii cumpar doar pt decor. Am gasit si un Mos Craciun si m-am hotarat sa fac ceva bun.
Am cumparat din supermarket un pachet de foi de napolitane, am luat figurinele si le-am pus la topit la bain-marie, adica,  am pus o oala mare cu apa la fiert, si deasupra ei o oala mai mica in care am pus bucatile de ciocolata si untul. Am amestecat bine pana s-a topit si cand a fost gata, am adaugat cateva nuci tocate. Apoi am pus intr-o tava foile de napolitana, una cate una. Am pus o foaie si am pus crema de ciocolata deasupra, apoi alta foaie, apoi crema si tot asa. Ultima a fost foaia.
Cand a fost totul gata, am pus deasupra o alta tava si 2 craticioare pline, sa fie grele peste foi ca aceastea sa se lipeasca. Eu le-am tinut pana a doua zi la presat, pentru ca le-am pregatit oricum tarziu, iar a doua zi au fost tocmai bune.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 

Le puteti face cu orice tip de ciocolata topita sau cu un alt tip de crema preferata. Sunt foarte usor de facut si sunt foarte gustoase.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu