joi, 19 iunie 2014

Ziua 17 a dietei Rina, ziua proteinelor

Ziua 17 a dietei Rina, ziua proteinelor,
sau ziua de carne si lactate

Mic dejun:  fructe, astazi caise
Gustare 1: 3-4 chiftelute mici de pui cu branza si un pahar de lapte batut

 
Pranz: tochitura facuta de fina mea si putina musaca, dar, doar carnea din musaca, nu si cartofii si o farfuriuta de ciorba de sfecla rosie, facuta de mama. Toate, delicioase.




Gustare2:  am avut pofta de ceva mezel afumat, mie imi plac la nebunie mezelurile afumate, asa ca am servit 3 feliute de kasier afumat, cu o feliuta de bacon si un pahar de lapte dulce.



Cina: piept de pui fiert, taiat bucatele si prajit f putin in unt.
Restul familiei a servit tocanita cu carne de pui si gogosi cu dulceata de visine.












Pofta buna!

Maine este ziua de legume, nu stiu ce o sa gatesc ca eu sunt cam certata cu ele :). Am ciuperci, o vanata, niste ardei gras, cartofi.
Vad eu, va povestesc maine seara.
Astept idei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu