vineri, 20 iunie 2014

Mazare cu pui la gratar

Mazare cu pui la gratar
by mama


Deoarece eu am fost prinsa mult cu supa crema de ciuperci, mama a facut mazarea cu pui la gratar. Va dau totusi reteta, daca vreti sa o pregatiti merge si la ziua 1 si la ziua 2 ( fara carne la ziua 2 ), si are un gust super.
Noi le-am servit la masa cu muraturi, la mine fiind ziua 2, am mancat fara carne, doar cu muraturi. 

Ingrediente:
mazare  ( eu am avut in punga, congelata, jumatate de punga )
1 ceapa
1 ardei gras rosu
Mod de preparare:
S-a calit ceapa si ardeiul in putin ulei, a adaugat un pic de apa si sare, apoi  mazarea si o ceasca de apa.
Le-a lasat sa se innabuse cam 10-15 minute.
A prajit pieptul de pui pe gratar si le-am servit cu mazarea. Au fost delocioase.

 

Inainte de masa, s-a servit visinata, nici o masa fara visinata :) visinata de casa, facuta de noi, bineinteles.
Va doresc pofta buna si mult spor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu