miercuri, 25 iunie 2014

Ziua 23 a dietei Rina, ziua carbohidratilor

Ziua 23 a dietei Rina, ziua carbohidratilor

Mic dejun: fructe, astazi am mancat 1 portocala si 5-6 cirese
Pranz: Paste cu sos de rosii


Gustare si 1 si 2: budinca de gris si cativa biscuiti cu ciocolata in forma de ursuleti :)

Am observat ca, si astazi si ziua cealalta, dinainte, de carbohidrati, deoarece la gustari am mancat dulce, seara nu mai pot sa mananc prajitura sau inghetata, deoarece e prea mult dulce. In ziua in care la gustare am mancat de la patiserie, merdenea cu branza sarata, seara, am putut sa mananc prajitura fara sa ma simt asa lesinata.
Prin urmare, este recomandat ca prima gustare sa fie dulce daca va e dor neaparat, dar gustarea 2 sa fie ceva patiserie, ca sa puteti lua cina cu prajituri cum scrie la regim.
Din aceste motive, eu am mai avut cateva guri de paste de la pranz si le-am mancat la cina. Tot la cina am gustat si niste salata de castraveti, care imi place la nebunie.
Si am si un ecler pe care trebuia sa il servesc la cina, dar poate gust putin din el mai tarziu.


A, sa nu uitati de cele doua cubulete de ciocolata neagra, care sunt obligatorii.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu