joi, 12 iunie 2014

Ziua 10 a dietei Rina, ziua amidonului

Ziua 10 a dietei Rina, ziua amidonului

Mic dejun: fructe


Gustare 1: cartofi prajiti cu salata. Regimul spune clar sa nu prajim in ulei, dar eu nu am mai mancat de cativa ani cartofi prajiti, prin urmare data trecuta si acum, au fost exceptia, de acum incolo o sa ii prepar altfel.

Pranz:  pilaf de orez.

Ingrediente:
2-3 cepe uscate
1 ardei gras rosu
1 ardei gras galben
1 ceapa verde
1 cana de orez
ulei

Mod de preparare:
Am pus la calit pe rand, ceapa uscata, apoi ardeiul gras si apoi ceapa verde. Le-am calit putin, am spalat bine orezul si l-am adaugat in cratita. L-am lasat sa se caleasca 1 minut impreuna cu elelalte ingrediente si apoi am umplut cratita cu apa.


Restul familiei a servit  varza calita cu carnati si mamaliguta si lapte batut cu mamaliguta.


Cina: am servit tot pilaf de orez, dar o cantitate mai mica decat la pranz.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu