luni, 9 iunie 2014

Ziua 6 a dietei Rina, adica ziua amidonului

Ziua 6 a dietei Rina,, ziua amidonului.

Mic dejun: fructe
Sa stiti ca eu  nu mananc toate fructele din imagine, iau din fiecare cate putin si mananc mai multicel din fructul care imi place mai tare, in cazul acesta, strugurii :)

Ceilalti membrii ai familiei au servit altceva: o gustare compusa din ou fiert, somon afumat, cascaval, branza, rosie, castravete si cereale cu lapte.

Gustare 1: cartofi noi, prajiti

Pranz: supa crema de legume. Am folosit mazare, 2 ardei grasi rosii, 2 ardei grasi galbeni, 2 morcovi, un cartof mai maricel, sare. Am pus mazarea la fiert cu o cana mare de apa, apoi am dat pe razatoare celelalte legume si le-am adaugat la fiert cu putina sare.


Dupa ce au fiert, le-am scurs de apa si le-am mixat in blender. A iesit o crema foarte buna.

 
 
 
 
 
 
 
 
Restul familiei a servit o ciorba de perisoare ( nu este facuta de mine, cand o sa fac, postez reteta ) si pui cu sos si ananas (facut de mine: http://mi-efoame.blogspot.ro/2014/06/orez-cu-pui-si-ananas.html)
 

Gustare 2 : o gulie


Cina: cartofi prajiti
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu