marți, 17 iunie 2014

Ziua 14 a dietei Rina, ziua amidonului

Ziua 14 a dietei Rina, ziua amidonului
sau a legumelor


Mic dejun: fructe, am mancat cam un sfert de conserva de ananas, bucatele cu suc.
Gustare 1: am zis ca nu mai fac, dar am mancat o portie mica, mica, de cartofi prajiti cu maioneza
Pranz: ciorba de dovlecei si 2 cartofi fierti cu salata de castraveti si ceapa ( facuta de mama, o face super buna, mie nu imi iese niciodata asa ).


Restul familiei a servit ciorbita de pui si pui la cuptor cu legume.

Gustare 2: nu am servit
Cina: am facut o tocanita de legume

Ingrediente:
3 ardei grasi galbeni
2 ardei capia rosii
4 cepe
2 morcovi
5 cartofi
suc de rosii
suc de legume


Mod de preparare:
Am calit bine ceapa in putin ulei si am pus peste ea putin suc de legume, ca sa nu dauneze la stomac si putina sare.

 

Am adaugat morcovii taiati rondele si ardeiul gras, si le-am lasat un pic sa se amestece aromele, apoi am turnat o cana de suc de legume.

 
 
 
 

Am curatat si taiat cartofii cubulete si i-am adaugat la tocanita. Am acoperit cu suc de legume si am lasat circa 10 min. Am adaugat sosul de rosii si am potrivit de sare, si le-am mai lasat pe foc circa 15-20 min.

 
 
 
 
 

Maine am ziua de dulciuri, sau a carbohidratilor. De abia astept sa mananc o prajitura :).
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu