sâmbătă, 7 iunie 2014

Ziua 4 - ziua vitaminelor sau ziua a patra a dietei Rina

Ziua 4 - ziua vitaminelor sau ziua a patra a dietei Rina
In principal, zi de fructe.

Mic dejun: fructe
Gustare 1: fructe
Pranz: fructe
Gustare 2: fructe
Cina: fructe

Am mancat de toate fructele de care am putut gasi:): cirese, capsuni, mere, caise, ananas, o banana mica, cateva alune si cateva nuci si am facut suc dintr-o grefa rosie si trei portocale, socata si apa la greu.

Practic, se mananca fructe din 2 in 2 ore, de orice tip, proaspete sau uscate, nuci si seminte, pe care daca doriti le puteti combina cu legume (ideale sunt cele proaspete). 
Pentru restul familiei am gatiti orez cu pui si ananas. Puteti vedea reteta aici: http://mi-efoame.blogspot.ro/2014/06/orez-cu-pui-si-ananas.html

Pofta buna! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu