duminică, 8 iunie 2014

Ziua 5 - revenim la ziua 1 a dietei Rina, ziua proteinelor

Ziua 5 - revenim la ziua 1 a dietei Rina, ziua proteinelor
Mai precis, carne si lactate.
Pentru mine astazi a fost o zi incarcata si am cam dat-o in bara cu pranzul.

Am avut asa:
Mic dejun: fructe

Pentru sotul meu care nu tine dieta, am facut omleta cu cascaval. Daca tineti dieta, nu mancati decat fructe la micul dejun.
Gustare 1: mici cu o felie de paine
Pranz: fasole cu ciolan afumat. Si aici interivne greseala. Am mancat carne gandindu-ma ca am voie fasolea, dar fasolea trebuia mai mult maine si nu azi, prin urmare nu va recomand. Eu am fost f obosita si nu mi-am dat seama decat dupa ce am mancat si m-am gandit ce imi trebuie maine. Va recomand sa scoateti fasolea azi si sa o consumati doar in ziua de amidon.
M-am enervat asa tare ca nici nu am mai facut poza :)
Gustare 2: va arat cateva imagini, mentionez ca portia este pentru doua persoane. Am facut un platou de branzeturi si mezeluri la care am adaugat si cateva bucatele de somon afumat.
.

Cina: pui fiert si calit apoi, pe gratar. Am luat un pui, l-am portionat si am pus deoparte celelalte bucatele, iar pieptul l-am pus la fiert in apa cu sare.
Dupa ce s-a fiert, l-am pus pe gratar in putin unt si l-am servit cu smantana, usturoi si putin ketchup.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Pentru ceilalti membrii ai familiei care nu tin regim, am adaugat orez. A fost foarte bun.

Maine am ziua de legume, amidon, sa vedem ce mai gatesc :)
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu