miercuri, 3 iunie 2015

Tocanita cu ciuperci

Tocanita cu ciuperci



Pai, cand ai niste carne si ceapa si timp deloc, ce te apuci sa faci? Pai da, tocanita :)
De data asta aveam si niste ciuperci, mult prea putine ca sa fac supa crema, si nici pe gratar nu imi plac. Deci .. la tocanita cu ele

Ingrediente:
ciuperci
ceapa
usturoi
carne porc
sos de rosii
sare
piper
ulei



Mod de preparare

Ciupercile, mie nu imi prea plac, mai ales, ca oricat le-ai pregati, parca tot tari sunt. Prin urmare, le-am fiert inainte, separat cu apa si sare.


Am tocat ceapa feliute si am calit-o in f putin ulei, cat de putin am putut. Am adaugat la calit, putin usturoi si putina apa. 



 


Am tocat carnea bucatele si am adaugat-o la calit. Am lasat asa putin fara apa si am amestecat in ea sa nu se prinda ceapa, apoi am adaugat apa in care fiersesera ciupercile si am umplut cat sa aiba loc sa fiarba.



Cand au mai scazut, am adaugat ciupercile fierte, taiate bucatele si am mai umplut cu apa.



Le-am mai dat in fiert pana au scazut pana la consistenta care ne place noua ( adica nu cu f multa zeama ) si a iesit o tocanita fff buna. Am folosit doar apa in care au fiert ciupercile.



Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu