joi, 4 iunie 2015

Cartofi umpluti

Cartofi umpluti



mmmmm, o bunatate

Ingrediente:
cartofi
branza
cascaval
smantana
kaiser ( costita afumata Caroli )
oua
unt





Mod de preparare

Am pus cartofii la fiert, necuratati, in apa cu sare.


Am taiat felii costita afumata si am calit-o putin in unt. Am amestecat branza rasa cu smantana si cu ouale. Nu am mai pus sare, pentru ca am avut o branza foarte sarata.






Dupa ce au fiert cartofii, i-am decojit si i-am taiat in doua jumatati. I-am scobit in interior si i-am pus intr-o tava unsa in prealabil cu unt.
Am pus in ei cate o bucatica mica de unt, apoi o feliuta prajita de costita afumata, cate un pic de branza rasa si am turnat apoi amestecul de mai sus cu branza, smantana si oua.















Peste amestecul cu samantana am mai adaugat bucatile de costita ramase, si am pus cascaval dat prin razatoare.
I-am bagat la cuptor pana s-a rumenit si i-am servit calzi. Eu am facut doua tavi, de aceea or sa apara in poze, doua tavi :).



Se pot servi si calzi si reci, sunt foarte buni, mai ales daca mai puneti la servire si putina smantana.


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu