joi, 11 iunie 2015

Agenda nuntii tale

Agenda nuntii tale



Nu stiu daca v-am spus, dar m-am apucat de scris. Am scris o carte, se numeste "Ägenda nuntii tale", am tehnoredactat-o cu ajutorul sotului meu si am publicat-o singuri. Am fost cu ea prezenti si la targul de nunti "'Ghidul miresei" de la Romexpo, din februarie 2015, si acum o avem in magazinul nostru online special pentru evenimente: www.e-vents.ro.

Pagina de Facebook: https://www.facebook.com/agendanuntiitale

Cartea este un plan la care m-am gandit demult si am scris-o pe hartie anul trecut, iar anul asta am transformat-o in produs final.
Sunt foarte mandra de ea, am scris acolo toate informatiile de care cred eu ca ai nevoie cand te apuci sa iti planifici nunta, am lasat si spatiu liber sa iti completezi la fiecare capitol in parte, toate datele de care ai nevoie, am facut si un pix pe care l-am adaugat la carte, ca sa fie "tacam complet".

Are in ea si tabel cu invitatii general in care sa ii treci pe toti cei pe care ii inviti, cu observatii ca sa scrii ce ti-a zis fiecare si un alt tabel, final, in care sa ii treci pe cei care iti confirma prezenta lor la acest eveniment minunat din viata ta.

Este o agenda foarte utila, pe care o poti folosi pentru propria nunta, sau o poti face cadou unei prietene, va fi foarte fericita.

Eu cand am facut nunta si de cate ori am fost nasa, am tot cautat ce trebuie sa fac etc. Pe internet sunt toate listele cu traditii si ce sa faci la o nunta in State. Prin America, lucrurile stau insa, altfel decat pe la noi, asa ca eu am vrut sa scriu o carticica, in care sa spun exact cum am facut eu si prin ce am trecut la fiecare moment in parte, cu idei, sfaturi si necesitati, asa cum sunt pe la noi, ce sa faca nasii, ce sa faca finii, ce sa intrebi la bisericile noastre, la restaurantele noastre si la traditiile noastre si felul nostru de a face lucrurile.

Va dau aici cuprinsul ca sa vedeti despre ce este vorba:

"CUPRINS

1.    Evenimentul pe scurt………………………………………...... 9
2.    Verighete………………………………………….………….. 11
3.    Logodnă……………………………………….……….…..… 13
4.    Cununie civilă ……………………………………..………… 15
5.    Mireasă……………………………………………..…..….… 19
6.    Mire……………………………………………………..….… 29
7.    Data nunții…………………………………….………..….… 33
8.    Biserică ……………………………………………...…….… 35
9.    Locație………………………………………………….….… 37
10. Nași ………………………………………………..……..… 45
11. Cavaleri și domnișoare de onoare………………..………… 49
12. Invitați și invitații……………………………..……….….… 53
13. Plicuri de bani, meniuri printate, numere de masă ……..…. 65
14. Mărturii……………………………………………..…….… 67
15. Tort și set pentru tort.…………………………..…….….… 69
16. Flori și coșulețe pentru mărturii și cocarde ………..……… 73
17. Foto-video………………………………………….......…… 77
18. Muzică……………………………………………..…...…… 79
19. Dansul mirilor…………………………………….………… 83
20. Cosmetică.………………………………………….....…..… 85
21. Note speciale……………………………………..…...…..… 89
- Petrecerea de burlaci și burlăcițe
- Pahare miri și nași
- Covor roșu
- Casă de bani
- Cocktail bar
- Candy bar
- Artificii
22. Cazări…………………………………………….……….… 93
23. Transport…………………………………………….…...… 95
24. Tradiții ………………………………………………........… 97
25. Luna de miere…………………………………….……...… 103
26. Programul nunții………………………………………...… 105

27. Rubrică de sfaturi……………………………...……..…… 109"



Vă doresc o nuntă minunată, așa cum ați visat!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu