joi, 11 iunie 2015

Inghetata facuta in casa

Inghetata facuta in casa



Ingrediente:
fructe de padure inghetate
frisca

Mod de preparare:
Am lasat fructele la dezghetat, apoi le-am pus in blender. Am amestecat frisca cu mixerul doar jumatate de cutie si jumatate am lasat-o asa, ca pe lapte. Alaturi de fructe in blender, am pus atat frisca batuta cat si frisca lichida, pe post de lapte si le-am amestecat bine.
Din fructe, am pastrat cateva pentru decor.










 

Le-am pus din blender in pahar si le-am bagat circa o ora la congelator, apoi le-am servit cu frisca si fructele pastrate, deasupra.




A fost f buna. Nu am vrut sa pun zahar si a fost cam acrisoara, dar asa iese din fructele de padure. Daca nu vreti sa puneti zahar, dar nu va place nici acrisoara, puteti alege orice alte fructe mai dulci: piersici, caise foarte coapte, etc.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu