duminică, 28 iunie 2015

Penne Arrabbiata cu Maggi


Penne Arrabbiata cu Maggi



"Premiem cele mai apetisante poze cu Penne Arrabbiata gatite cu MAGGI Ideea Zilei! grin emoticon 
Arata-ne aici, in comentarii, pana pe 30 iunie, poze cu pastele acompaniate de plicul de Ideea Zilei Penne Arrabbiata si poti castiga Kitul pentru Paste MAGGI. heart emoticon ‪#‎OIdeeCuPaste‬ "

Acesta este textul care m-a pus pe ganduri si dupa ce m-am gandit o fractiune de secunda, am fugit sa iau pene si pliculetul Maggi Ideea Zilei Penne Arrabbiata.  Imi place sa pozez mancarea gatita de mine :).

Ingrediente:
Penne ( eu am luat integrale )
Pliculetul Maggi Ideea Zilei Penne Arrabbiata
Rosii sau suc de rosii, ce preferati
o ceapa
ulei


Mod de preparare

Am taiat ceapa si am pus-o la calit in ulei, apoi am pus rosiile si f putina sare.




In timpul asta, am luat plicul de Ideea Zilei Penne Arrabbiata si l-am amestecat cu 150 ml de apa, apoi l-am turnat pe foc peste ceapa si rosii. 







Bineinteles, in tot acest timp, separat, pennele erau la fiert, in putina apa cu sare. 



Am strecurat pennele, am adaugat sosul si un pic de busuioc din gradina mea, si le-am servit calde. 
O minunatie!










Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu