marți, 9 iunie 2015

Pizza facuta in casa

Pizza facuta in casa



Sau pizza de casa :), suna haios ca o "fata de casa", cuminte.

Pai ce face omul cand nu stie ce sa mai faca? Nu stiu ce fac altii, dar eu ma apuc de gatit. :)

Ingrediente:
ce este frumos la aceasta pizza, este ca o poti face cu ce ai in frigider, nu trebuie sa ai f multe, trebuie doar sa vrei sa faci ceva bun.
Eu am avut asa
smanatana
salam ( am avut un salam de la Caroli )
oua
paine
mai multe feluri de iaurt ( noi avem obiceiul sa cumparam diverse feluri de iaurt sa le gustam, sa vedem care ne place mai mult )
niste slanina afumata ( pentru gust )
cateva ciuperci ( nu multe, 2-3 buc )
mai multe feluri de branza ( tot asa, la branza ne place sa degustam, eu sunt de-a dreptul pasionata de branza )
piper
unt


Mod de preparare:
Am batut bine, bine ouale cu smantana, branza data prin razatoare si putin piper, nu am mai pus sare, deoarece branzeturile pe care le aveam, erau destul de sarate.


Am taiat bucatele salamul si l-am prajit in putin unt, cu cateva bucatele de slanina afumata, ca sa ii dea gust. La fel am facut si cu ciupercile. Apoi le-am adaugat la amestecul de branza cu samntana de mai sus.




Am uns o tava cu unt, am taiat painea felii si le-am asezat in tava, apoi am turnat amestecul peste paine. Am pastrat cateva bucatele prajite si le-am pus deasupra.


Apoi, le-am bagat la cuptor si le-am tinut circa 40 min, nu mai stiu exact, pana s-au rumenit pe deasupra.







Eu nu am mancat, dar restul familiei a mancat tot, prin urmare, inteleg ca a fost buna :). 



Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu