duminică, 28 iunie 2015

Friptura de pui in sos de rosii, la cuptor

Friptura de pui in sos de rosii, la cuptor



Aveam un piept de pui si niste rosii care se cam inmuiasera si nu stiam ce sa facem de mancare :)
Prin urmare, am combinat cele doua ingrediente plus inca cateva si ... a iesit o bunatate

Ingrediente
Un piept de pui
cateva rosii
usturoi
unt
sare
piper
cimbru
rozmarin
busuioc
boia de ardei dulce
boia de ardei iute
vin
apa


Mod de preparare:
Am taiat felii pieptul de pui, am uns cu unt o tava si am pus in ea pieptul de pui. Am dat rosiile prin razatoare, am pus peste ele toate condimentele de mai sus si le-am turnat peste puiul din tava, la care am adaugat si putin vin alb si putina apa.











Le-am bagat la cuptor pentru circa 40 min. A iesit extraordinar de bun.








Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu