sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Smoothie de banane cu lapte de soia

Smoothie de banane cu lapte de soia



Deoarece am inceput sa tin post, dupa cum v-am povestit, ceea ce este o imensa provocare pentru mine, ma tot framant ce sa fac pentru micul dejun in principal.
La recomandarea unui bun prieten, astazi, am facut Smoothie de banane cu lapte de soia si smoothie de banane, cu portocala si un pic de zeama de lamaie, alaturi de laptele de soia. AI fost minunate, nu ma asteptam s aimi placa atat de mult. Eu nu prea sunt cu chestiile dulci, nu imi plac nici parfurmurile dulci, nici mancarurile dulci, doar vinul sa fie dulce :).
Asa ca acest smoothie cu lapte de soai dulce, dulce, m-a uimit ca mi-a placut si chiar mi-a placut foarte tare.
Ingrediente:
3 banane
1 litru lapte de soia clasic, nu din ala cu diverse gusturi sau arome,
o portocala
o lingurita de zeama de lamaie



Mod de preparare:
Am taiat bananele bucatele si feliute mici, portocala am decojit-o si am taiat fiecare feliuta bucatele mici, si am stors un pic de lamaie.
Am pus in blender laptele mai intai putin, am adaugat o parte din cantitatea de banane si am apasat pe buton. :).
Am adaugat treptat lapte si banane pana cand s-a facut cam cat vroiam ca si cantitate si grosut asa, nu foarte lichid.
Am pus in pahare, apoi am mai pus lapte si am adaugat portocala, tot asa treptat, apoi lapte de soia si putina zeama de lamaie si cand a fost gata, am pus in pahare.



La cel de banane cu lapte am simtit ca a fost mai rece, bananele de abia le scosesem din frigider, si mi s-a parut mai bun. Nu am avut ghiata, era bine sa fi avut, o amestecam si pe ea si dadea un gust si mai bun.
Va recomand sa faceti si cu ghiata.


Va doresc pofta buna si sa imi tineti pumnii sa pot tine postul :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu