sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Sfecla umpluta cu branza si smantana

Sfecla umpluta cu branza si smantana


Am gasit o reteta interesanta pentru sfecla umpluta si am decis sa incerc si eu. Dupa ce am gatit, am vazut ca sunt mai multe variante, si cu branza dulce, eu am facut cu branza sarata, dar contrastul a fost foarte interesant.


Ingrediente:
cateva sfecle de dimensiuni apropiate
branza sarata mai veche
smantana




In reteta erau si nuci, dar eu am uitat de ele :)

Mod de preparare:
Am spalat bine sfeclele si le-am bagat circa 2 ore la cuptor. Dupa aceasta exprienta, ma gandesc ca poate era mai bine sa le fierb, pentru ca acum, cand le-am decojit, s-a luat coaja cu mult din partea buna, coapta :), o sa mai fac o data.


Dupa ce le-am scos din cuptor, le-am decojit si le-am scobit la mijloc.



Intr-un castronel, am amestecat branza cu smantana si cu miezul scobit de la sfecle, aoi am umplut sfeclele cu acest amestec.










Cand le-am servit, am turnat deasupra smantana.
Au avut un gust foarte interesant.






O parte din ele le-am amestecat cu tofu, pentru ca mama tinea post, o sa vedeti aici ca au alta culoare si au fost si ele foarte bune.






Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu