miercuri, 5 noiembrie 2014

Prima saptamana impreuna cu Caroli - Cartofi copti, umpluti cu costita afumata Caroli

Prima saptamana impreuna cu Caroli - Cartofi copti, umpluti cu costita afumata Caroli




Deoarece sunt fericita castigatoare a concursului Caroli"Retete de voie buna"  si bloggerul de retete Caroli timp de trei luni de zile, aceasta este saptamana in care incep sa postez retetele cf premiului. 
Voi gati in Bucataria Mea si voi posta saptamanal, timp de trei luni de zile, retetele pregatite de mine cu produse Caroli, pe pagina de FB Caroli si aici, pe blogul meu.

Astazi am gatit o minunatie de cartofi copti, umpluti cu cascaval si costita afumata de la Caroli. V-am mai povestit ca mie imi plac foarte mult afumaturile, asa ca am ales pentru prima reteta, produsul meu preferat de la Caroli, si anume, Costita afumata in vid, Caroli.

Cartofi copti, umpluti cu cascaval si costita afumata de la Caroli:



Ingrediente:
cartofi 
costita afumata de la Caroli
cascaval
porumb fiert ( eu am avut boabe de porumb din conserva )
cateva masline
unt
smantana 



Mod de preparare:
Am spalat foarte bine cartofii, i-am lasat in coaja, i-am sters cu un prosop de hartie si i-am intepat cu furculita in mai multe locuri. I-am pus in tava pe hartie de copt, la cuptorul preincalzit. I-am tinut la cuptor circa o ora jumate. Trebuie sa ii tineti la copt, pana cand, testandu-i cu o furculita sau un cutit, patrund usor in cartof. Atunci inseamana ca sunt facuti. Daca furculita intampina rezistenta, trebuie sa ii mai lasati.







In timp ce cartofii erau la cuptor, am dat cascavalul prin razatoare, am scurs porumbul de apa ( il aveam la conserva ), am taiat feliute subtiri costita afumata Caroli si am pus-o la prajit in unt. Dupa ce s-a prajit bine, bine, am taiat costita afumata Caroli in feliute si mai mici. Am avut si cateva masline, pe care le-am taiat feliute. 











Cand au fost gata cartofii, i-am scos din cuptor, si, fierbinti fiind, i-am taiat pe mijloc, apoi, am presat pe ambele capete, ca sa se desfaca.








Am pus in ei unt, daca vreti, puteti adauga putina sare. Apoi am umplut pe rand cativa din cartofi cu costita afumata Caroli si cativa cu porumbul fiert, la care am pus deasupra maslinele. La toti am presarat deasupra cascaval dat prin razatoare, apoi i-am mai bagat 3 minute la cuptor.












 











I-am servit fierbinti, direct din coaja, iar la unii am pus deasupra cate o lingurita de smantana.
Gustul de cartof copt cu unt si cascaval, combinat cu gustul inconfundabil de costita afumata de la Caroli, prajita, au rezultat intr-o cina minunata.

Se gatesc usor si sunt si foarte buni.









Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu