luni, 10 noiembrie 2014

Cursuri de gatit la Societe Gourmet - premiul meu Caroli

Cursuri de gatit la Societe Gourmet - premiul meu Caroli


Vreau sa incep prin a spune ca sunt incantata, mi-a placut foarte mult, este o experienta pe care as vrea-o repetata cat mai des si pe care v-o recomand din tot sufletul.

Este o lume frumoasa, eleganta, vesela si in care imi doresc sa traiesc si in care sigur imi voi duce copii ca sa invete de la ei. Va recomand si voua,







Despre ce este vorba?
Pai despre unul din premiile mele de la Caroli, bineinteles :)

Deoarece sunt fericita castigatoare a concursului Caroli "Retete de voie buna", pe langa salariul de blogger, am primit ca si premiu si un curs profesional de gatit . Mi-am ales cursul de gatit specialitati euro-asiatice – “Eurasia”, desfasurat duminica, 9 noiembrie 2014. Cursurile sunt organizate de Societe Gourmet si ne-a predat chef Daniel Wendorf.


Am fost la aceste cursuri cu sotul meu in calitate de insotitor. El a facut poze, iar eu, alaturi de ceilalti cursanti, am invatat sa gatesc si am mancat ce am gatit, impreuna.

Am gatit rata afumata pe loc jn dashi cu bere bruna | Carnati de Curcan cu Curry si Spring Rolls | Inghetata de Ceai Verde si Baumkuchen cu Fructul Pasiunii.
Bauturile asociate au fost: sampanie pentru rata si vin rosu la carnatii de curcan. Apa plata si minerala, cafea.






















Ce pot sa va spun, este ca a fost una din cele mai frumoase experiente din viata mea. Un mediu profesionist, spatiu amenajat cu mult gust si rafinament, o echipa minunata, un profesor deosebit, o parte a vieti foarte frumoasa la care am putut lua parte si pentru care multumesc foarte mult Caroli si Societe Gourmet.

Daca vreti sa luati cursuri de gatit, sau sa faceti cadou altcuiva aceste cursuri, va recomand fara nici o ezitare, ba chiar cu un mare entuziasm, sa ii contactati pe cei de la Societe Gourmet. Este unul din putinele lucruri in viata care merita sa fie facute, iar cei de la Societe Gourmet fac sa merite fiecare efort.


Consumati si participati la concursurile Caroli, cine stie, poate castigati si voi un asa premiu frumos.

Va doresc multa bafta! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu