luni, 26 ianuarie 2015

Preparat inventat de mine in mers, cu costita afumata extra si carnati cabanos de la Caroli

Preparat inventat de mine in mers, cu costita afumata extra si carnati cabanos de la Caroli


Am inceput anul tot in criza de inspiratie si fara sa imi dau seama, a sosit si saptamana cu numarul 9 la gatit, am gatit din nou, un preparat inventat de mine in mers. M-am gandit sa incerc oala de lut primita cadou de la prietenele mele inca de anul trecut, cu costita afumata extra si carnati cabanos de la Caroli, in Bucataria Mea, la cuptor, in oala de lut.
Am amestecat totul dupa cum va povestesc mai jos si a iesit o minunatie: 
Ingrediente
costita afuma
 ta extra de la Caroli
carnati cabanos de la Caroli
branza telemea veche
3 cepe medii
3-4 cartofi medii
1 ardei gras verde
2 morcovi
Jumatate de zucchini
Rosii cherry 5-6 buc
O capatana de usturoi
Un strop de sare
Ulei
Unt
1 pahar de vin






Mod de preparare:
Am taiat feliute legumele. Am taiat felii subtiri si costita afumata extra de la Caroli si carnatii cabanos de la Caroli si i-am calit in putin unt.









In oala mea de lut, am pus putin ulei de masline si am avut grija sa fie unsa pe tot interiorul cu ulei, am pus si niste unt, apoi am pus pe fund ceapa taiata rondele, apoi usturoiul, morcovul, cartofii, carnatii cabanos de la Caroli caliti, branza telemea am faramat-o deasupa acestui amestec, apoi am pus rosiile cherry, costita afumata extra de la Caroli calita, putin ardei gras, zucchini si am acoperit cu cateva feliute pastrate separat si calite, de costita afumata extra de la Caroli.




















Am turnat vin circa un pahar de Tamaioasa Romaneasca si putina apa. 
Am acoperit oala cu capacul si am bagat-o la cuptor circa o ora. Am scos capacul si am mai lasat-o la cuptor pentru  circa 10 min fara capac.







Am servit cu muraturi, alaturi bineinteles de Tamaioasa. Au iesit delicioase.
Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu