miercuri, 21 ianuarie 2015

Dovlecei umpluti de post

Dovlecei umpluti de post


Deoarece in luna Decembrie, am tinut post, dupa cum v-am povestit, cand am gatit, am incercat sa fac si ceva de post. Asa ca, la dovleceii mei umpluti cu costita afumata de la Caroli, smantana si alte cele, am luat si niste legume si am facut un rand si de post:

Ingrediente:
ceapa
ciuperci
mazare - o conserva mica, mica,
fasole rosie - o conserva mica, mica,
porumb - o conserva mica, mica,
branza tofu de post
orez - un plic ( sunt cutiile acelea care au pungute de orez prefiert pentru o persoana sau doua, o punguta din aceea am folosit)





Mod de preparare:
Am tocat toate legumele si le-am calit in tigaie in ulei. Am fiert orezul separat. Am amestecat legumele calite cu orezul fiert si cu miez tocat de dovlecei si am umplut cu ele dovleceii.
Am folosit orezul sa lege putin legumele, in locul oului practic.
Am presarat deasupra branza tofu, nu prea s-a rupt ea frumos ca nu merge ca branza clasica pe razatoare, dar a iesit buna. Am pus tofu din aceea afumata :).
I-am tinut la cuptor 45 minute - o ora.















Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu