miercuri, 17 septembrie 2014

Buchetele cu magiun

Buchetele cu magiun


Ingrediente: 
550 g faina
90 g zahar
4 oua
150 ml lapte
1/2 lingurita de sare
coaja de la o lamaie
220 g unt
1 fiola esenta
40 g drojdie
150 g magiun de prune

Va mai marturisesc ceva ce nu imi place inca: sa fac aluat. Asa ca, eu am cumparat foietaj.

 
Mod de preparare:
Daca nu aveti aluat gata cumparat, va apucati de treaba ;). In laptele caldut, dizolvati drojdia cu o lingurita de zahar, un praf de sare si 2 linguri de faina, apoi lasati la dospit. Mixati restul de zahar cu 120 g unt tinut la temperaturacamerei, apoi adaugi 2 albusuri si 4 galbenusuri, esenta, coaja rasa de lamaie, si, alternativ, faina si drojdia dospita in lapte. Framantati un aluat elastic si il lasati la crescut, dupa care intindeti aluatul pe masa de lucru, in forma de dreptunghi cu grosimea de 1 cm. In cazul meu, am lasat aluatul cumparat sa se dezghete si l-am intins pe masa de lucru.


Taiati circa 8-10 bucati si repartizati magiunul pe fiecare bucata de aluat. Rulati atent bucatile de aluat sau le strangeti sub forma de minge.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Le ungeti apoi cu unt topit si le asezati intr-o tava unsa cu unt.

 
 
 

Lasati rulourile la crescut 20 de minute, apoi le dati la cuptor. Cand sunt gata, le serviti caldute, simple sau cu sos de vanilie.


 Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu