sâmbătă, 13 septembrie 2014

Bagheta umpluta - pentru concurs Caroli

Bagheta umpluta - pentru concurs Caroli


Am intrat in finala concursului Caroli cu doua retete:
1. Bagheta umpluta - pentru concurs Caroli 
si
2. Fasole in sos chili cu carnati de bere Caroli
Prima reteta cu care am intrat in finala concursului este : https://caroli.ro/fb/recipes/gallery/54148aae5a9165d641004e9e
Daca va place, votati dand click pe stelute, cate stelute credeti voi ca merita reteta, atatea apasati.


Va multumesc anticipat si va arat si aici cum am pregatit astazi cele doua retete:
1. Bagheta umpluta - pentru concurs Caroli 
si
2. Fasole in sos chili cu carnati de bere Caroli

La Bagheta umpluta - pentru concurs Caroli:

Ingrediente utilizate:


Piept de pui afumat vid Caroli
Salam Victoria Caroli
Costita afumata extra Caroli- vid, o rosie, un ardei gras rosu, un ardei gras galben, 250 g branza de vaci ( eu am avut 2 feluri de branza de vaci), o bucatica branza veche de capra, masline feliate ( eu am pus doua feluri de masline pentru diversitate), cam 2 lingurite de patrunjel tocat, sare dupa gust ( cu atentie sa nu puneti multa, deoarece sunt deja sarate ingredientele ), piper macinat ( eu il am in rasnita, imi place proaspat macinat, asa ca il macin pe loc), o bagheta.


Mod de preparare:
Se taie bagheta la ambele capete si se scoate miezul. Folositi pentru asta, un cutit lung, subtire si scoateti miezul pe la ambele capete. Amestecati branza bine si adaugati apoi si restul ingredientelor tocate. Umpleti bagheta cum va este mai usor, lucrand fie pe ambele capete, fie doar printr-o parte, cu amestecul rezultat. Presati amestecul sa se aseze bine in bagheta. Infasurati bagheta cu folie alimentara si o bagati la frigider cel putin 2 ore ( eu le-am tinut o ora in congelator). Va doresc pofta buna!

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu