luni, 15 septembrie 2014

Am castigat cu Caroli!

Am castigat finala concursului Caroli: RETETE DE VOIE BUNA.

Cele doua retete cu care am  participat in finala au fost:

1. Fasole in sos chili, cu carnati de bere Caroli:  http://mi-efoame.blogspot.ro/2014/09/fasole-in-sos-chili-cu-carnati-de-bere.html
si
2. Bagheta umpluta - pentru concurs Caroli: http://mi-efoame.blogspot.ro/2014/09/bagheta-umpluta-pentru-concurs-caroli.html

Iata ce a spus Caroli:
" Caroli

Dupa ce am fost sedusi cu retete care mai de care mai apetisante si mai ispititoare a sosit in sfarsit momentul mult asteptat: desemnarea marelui castigator al concursului RETETE DE VOIE BUNA. Multumim tuturor participantilor pentru timpul si efortul depus si pasiunea pe care au aratat-o in prepararea tuturor meniurilor. A fost cu adevarat dificil sa alegem finalistul

Castigatoarea cursului de gatit si al salariului de blogger este: Steluta Munteanu Stanica.

Felicitari si asteptam mesajul dumneavoastra pentru a primi toate detaliile pentru a intra in posesia premiului"



Sunt si foarte mandra si foarte fericita. 
Va multumesc foarte mult si ne vedem aici in continuare.
O zi frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu