duminică, 23 martie 2014

Tocanita - o alta varianta a mea

Tocanita - o alta varianta a mea


Ingrediente:
5-6 morcovi
1 vanata
2 ardei grasi galbeni
1 ardei gras rosu
3 cepe
4-5 catei usturoi
1 bucatica de carne ( eu am avut porc, poate fi orice )

Mod de preparare:
Am dat prin razuitoare morcovii, am pus carnea la fiert taiata bucatele mici, cu sare, apoi am tocat ceapa, ardeii si vanata.
Am pus cratita pe foc cu putin ulei si am calit ceapa. Dupa ce s-a calit ceapa, am turnat peste ea apa fiarta ( am inteles ca pregatita in acest fel ceapa nu mai afecteaza stomacul ). 
 

Am adaugat apoi usturoiul, ardeiul gras, morcovul si vanata, am umplut cu apa si am lasat-o la fiert.

 
 
 
 
 
 

Am pus si o lingura de bulion si cand era aproape gata, am pus carnea fiarta, in amestecul de legume si am mai lasat sa fiarba impreuna. La sfarsit, am potrivit de sare.
Nu am mai apucat sa ii fac poza in farfurie, deoarece am pus-o la pachet si am adus-o sotului la Kilipirim, unde a servit impreuna cu nepotica mea si au uitat sa mai faca si poza, de buna ce era :)

A fost delicioasa.
Va urez pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu