joi, 6 martie 2014

Pui cu ierburi aromate si parmezan

Pui cu ierburi aromate si parmezan





Ingrediente:
piept de pui
patrunjel
marar
tarhon
sare
piper
ardei iute
ulei
telina
ciuperci
ardei gras
ceapa
usturoi
rosii
parmezan
 

Mod de preparare:
Se taie pieptul de pui in doua jumatati. Se face un amestec de marar, patrunjel, tarhon, sare, piper si fulgi de ardei iute ( eu am taiat feliute subtiri un ardei iute ) si se tavalesc bucatile de pui in acest amestec.

Apoi se prajesc pe ambele parti, in foarte putin ulei. Se prajesc bine pana aproape de afumare.

Se scoate puiul, se pune deoparte si se pun in tigaie pe rand: ceapa, ardeiul gras, usturoiul, telina, ciupercile si rosiile, toate taiate dupa cum va place. De exemplu, telina eu am dat-o prin razatoare, nu prea imi place :), dar este buna la sanatate asa ca ...
Celelalte, le-am taiat marunt.

Se adauga apoi putina supa de carne ( sau apa daca nu aveti supa) si se lasa cateva minute pana se rumenesc putin legumele, 10-15 min.
Dupa ce am considerat ca au stat destul, le-am scos intr-o tavita, am pus puiul prajit mai devreme, deasupra si le-am bagat la cuptor pentru circa 10 minute.
Dupa cele circa 10 minute, am scos tava si am adaugat parmezan ras peste pui.
 
 
 Am mai lasat tava in cuptor inca circa 5 minute.

Am preluat reteta de pe blogul lui Adi Hadean.
Noua ne-a placut foarte tare, amestecul de legume este foarte bun si daca nu stiti ce sa faceti dintr-un piept de pui, asta este o idee excelenta.
Puteti schimba legumele cu cele preferate de voi, si puteti pune orice tip de cascaval pe deasupra. Bineinteles ca va schimba gustul retetei initiale, dar decat sa faceti iar pui prajit, este o alternativa foarte buna.
Cat despre supa de pui, care se pune peste legume, am observat in diversele emisiuni la care ma mai uit din cand in cand, ca bucatarii profesionisti, pastreaza supa in care fierb puiul ( cand nu au nevoie de ea ) si o folosesc in loc de apa pentru preparatele la cuptor in special, care au nevoie sa le fie adaugata apa.

Va doresc pofta buna!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu