joi, 21 martie 2013

Briose

Briose - din cutie

Am cumparat zilele trecute, de curiozitate, o cutie cu aproape toate ingredientele incluse pentru briose. Eu nu ma omor cu briosele, dar toata lumea face in ultimul timp si am zis sa incerc si eu varianta rapida prima data.
Prin urmare am cumparat o cutie care avea incluse 12 forme de briose, o punguta cu fulgi de ciocolata si praful din care se face aluatul.
A mai trebuit adaugat:
150 ml ulei
3 oua
si eu am adaugat si 5-6 linguri de lapte pentru ca era cam tare

Prin urmare, ca si mod de preparare:
Am amestecat praful din cutie cu 3 oua si uleiul. Il puteti amesteca cu un mixer sau cu telul.







Am adaugat fulgii de ciocolata, pastrand din ei circa 2 linguri pentru a presara deasupra brioselor.

Dupa ce crema a fost gata, am pus formele in tava si apoi am turnat aluatul, in mod egal ( sau macar aproximativ egal ) in fiecare. 
Am presarat deasupra fulgii de ciocolata si le-am bagat la cuptorul incins cam 15-20 min.
 









Au iesit bune, se pot face cu tot felul de arome. O sa incerc in curand sa le fac cu toate ingredientele facute de mine ( cele semipreparate in general nu prea imi plac, oricum ca si gust nu ies nici pe departe la fel ).



Daca va grabiti si aveti invitati, este un mod foarte rapi de a pregati un desert foarte interesant si gustos.

Va urez pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu