joi, 29 ianuarie 2015

Saptamana 12 - penultima saptamana cu Caroli

Pentru aceste ultime saptamani cu Caroli, m-am tot gandit si am cautat, dorind sa fac numai retete deosebite.
Pastele carbonara au venit firesc, fiind o reteta care nu da nici mare bataie de cap, si care este si foarte buna.
Nu o sa mai detaliez ca de obicei reteta, deoarece o mai am de doua ori pe blog, dar o scriu exact cum am postat-o pe pagina Caroli si adaug, bineinteles si pozele.
"Am gatit paste carbonara cu costita afumata extra de la Caroli in Bucataria Mea. Gasiti mai multe imagini si reteta, pe blogul meu: http://mi-efoame.blogspot.ro/. Ingrediente 400g costita afumata extra de la Caroli 1 pachet spaghete Barilla cu ou - Papardelle all'uovo Bolognesi 5 oua mari o galetusa de 900g smantana 1 capatana de usturoi parmezan sare, piper dupa gust. Se mai pun si ciuperci, o cutie sau un borcan ( daca le vreti proaspete, luati circa 10-12 ciuperci ), dar mie nu prea imi plac, mi se par gretoase ciupercile, mai ales in paste, si nu am mai pus. Mod de preparare Se fierb pastele in apa cu putina sare si ulei. Se caleste costita cu usturoiul ( si ciupercile daca le puneti ). Se separa albusurile de galbenusuri si se amesteca galbenusurile ( albusurile nu se pun ) cu smantana. Se adauga peste costita afumata extra de la Caroli, se amesteca bine, apoi se adauga pastele si potriviti de sare. Se servesc cu parmezan ras deasupra. Pofta buna!"





























Saptamana aceasta este ultima saptamana in care voi gati alaturi de Caroli pentru concursul retete de voie buna si caut in fiecare zi o reteta draguta. Sper sa gasesc ceva bun pentru ultima reteta :)

Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu