sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Preparat inventat de mine in mers - Tarta cu carnati de bere Caroli

Preparat inventat de mine in mers - Tarta cu carnati de bere Caroli



Deoarece nu aveam nici cea mai mica idee ce sa gatesc, m-am dus la frigider, am scos ce mi-a placut mie de acolo si le-am pus toate pe masa mea de lucru :).
Oricum ideea initiala era sa fac ceva de genul cornuletelor dar umplute cu amestecul asta de legume si carnati de bere Caroli, apoi m-am razgandit si am ales sa il fac ca pe o tarta. Iata ce a iesit:

Ingrediente
Carnati de bere de la Caroli
5 oua
2-3 linguri de smantana
Branza telemea veche
O ceapa
Un ardei gras rosu
Un ardei gras verde
Un morcov
Jumatate de dovlecel
Jumatate de zucchini
Un strop de sare
Ulei
Unt
Aluat foietaj
1 pahar de vin








Se taie feliute mici legumele. Se calesc in ulei cu unt la foc mic. Se adauga carnatii de bere de la Caroli, taiati feliute. 
















Am adaugat peste ele la calit un praf de sare si jumatate de pahar de vin alb.




Am rulat aluatul foietaj si l-am pus intr-o tavita rotunda pe care o unsesem cu putin ulei inainte.
Am adaugat amestecul calit in tavita cu aluat, am batut 2 oua, le-am amestecat cu smantana si am adaugat peste amestecul calit. Am dat branza prin razatoare si am acoperit tot amestecul calit din tavita cu branza rasa. Am mai batut 2 oua si le-am adaugat peste branza.
Apoi, am acoperit cu aluatul foietaj ca pe o tarta si l-am bagat la cuptor.






















A iesit minunat,
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu