joi, 29 ianuarie 2015

Carne de vita pusa la marinat

Mergand intr-o zi prin Hala la Obor, mi-a placut f mult cum aratau mai multe feluri de carne de vita la una din tarabe.
Nu am putut rezista si am cumparat o feliuta. Pana am ajuns acasa am uitat ce am cumparat, adica daca era fleica, muschiulet, sau altceva si mi-am adus si aminte ca de cate ori am facut vita ( din pacate, nu foarte des ) a iesit tare. Nu tare in sensul de cool, ci tare, greu de mancat.


Asa ca m-am uitat in carticele, reviste etc si am gasit solutia: o tin la marinat. Zis si facut, am luat bucatica de carne, i-am scost grasimea existenta, am cautat un vas de plastic si urmatoarele ingrediente:
vin, am avut vin roze
sare gronjoasa
otet balsamic
ulei de masline
piper


Am cautat un vas de plastic, deoarece am inteles ca cel mai bine atunci cand tii carnea la marinat, este sa fie tinuta in vas de plastic. Mi-am cumparat acum un vas de plastic si cu capac, nu am mai luat insa carne de vita :), in curand.
Mod de preparare:
Am amestecat toate ingredientele in vasul de plastic: uleiul de masline, otetul balsamic, sarea, vinul si putin piper proaspat macinat si am pus in ele bucatica de carne. Am acoperit vasul cu folie de aluminiu, si l-am tinut la frigider circa 7 zile.
















Dupa cele 7 zile, am scos carnea de la frigider si am pregatit-o pe gratar alaturi de un argei gras verde.
O bunatate :)

















Am tinut carnea pe gratar 7 minute pe fiecare parte, apoi am invelit-o in folie de aluminiu inca 5 minute. Am servit-o cu ardeiul pregatit pe gratar si o ceapa murata ( de la soacra mea).













Daca aveti rabdare atatea zile, merita efortul. Carnea nu a fost deloc tare, ba chiar frageda, cred ca am pus putin cam mult otet balsamic, a fost un pic de tot acrisoara. Deci, daca nu este mai dulce otetul balsamic, puneti doar o lingurita, sau in functie de cata carne tineti la marinat, puneti otetul balsamic in cantitatea cea mai putina din toate ingredientele, doar daca acesta este mai acrisor.

Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu