miercuri, 28 ianuarie 2015

Pui cu legume si costita afumata extra de la Caroli

Pui cu legume si costita afumata extra de la Caroli


Am vazut pe cineva recent facand acest fel de mancare si am vrut sa il incerc neaparat.  Am mai  schimbat f putin din cele vazute si a iesit o minunatie.

Ingrediente
costita afumata extra de la Caroli
un piept de pui
o rodie
3 ardei rosii capia
fasole verde circa 200 - 250 g ( am luat o punguta cu fasole congelata de 450g si am folosit circa jumatate )
ulei de masline
sare
piper
curry



 Mod de preparare
Am taiat fasii pieptul de pui, asta dupa ce l-am dezosat si i-am scos pielitele.  Nu l-am cumparat fara os, deoarece noi avem catei, pisici care trebuie sa se bucure si ele de ceva bun de la atata gatit J .
L-am pus intr-un vas cu zeama de lamaie. Am stors zeama de la o lamaie si jumatate, lamaile au fost potrivite ca marime si zemoase.
L-am tinut in zeama de lamaie circa o ora.




Am scos mazarea de la congelator si am lasat-o sa se dezghete. Am taiat ardeiul capia felii subtirele pe lung, si am scos tigaia pe aragaz.





Am taiat rodia in doua si am pus toate bobitele ei minunat de bune in tigaie la calit. Am taiat pieptul de pui fasiute lungi, apoi am adaugat cateva fasii de ardei capia, cateva pastai de fasole verde si le-am rulat, le-am prins cu cate o scobitoare, desi personal detest chestia asta cu scobitorile in mancare, pana acum nu am gasit o varianta la ele din pacate.













Dupa ce le-am rulat, am adaugat sare si piper, macinate proaspat la rasnitele mele de care nu ma despart si care sunt ff utile, nu sunt mari, duble, ci fix cat poti sa prinzi cu o mana si sa te descurci sa faci poza cu cealalta, asta in cazul in care sotul meu nu este aici sa ma ajute. J





Am taiat feliute cat de subtiri am putut ( ca sa iasa cat mai crocanta ) costita afumata extra de la Caroli si am taiat legumele care au ramas si puiul ramas, bucatele mici.
Dupa ce am rulat toate fasiutele de pui pregatite, mi-am dat seama  ca au iesit cat multe ca sa le pot praji o singura data, asa ca, le-am impartit in doua ture. Facand asta, am scos un pic din rodia calita ca sa am si pentru a doua tura. Si am pastrat-o in castronel.
Am prajit prima runda de rulouri de pui cu legume in ulei cu rodie la care am adaugat si o parte din mazarea taiata bucatele, apoi la a doua runda mi-am adus aminte ca am curry si am adaugat pe rulourile din tura a doua si putin curry.






Am scos prima tura si am pastrat-o intr-un castron acoperit ca sa le tina calde, apoi am pus rodiile si a doua tura la prajit, am adaugat si restul de mazare taiata bucatele. Cand au fost gata, am pus la prajit in acelasi ulei, feliile de costita afumata extra de la Caroli pana s-au facut crocante si minunat de gustoase. Dupa ce am scos feliile de costita afumata extra de la Caroli prajite, am prajit si bucatelele de pui ramas.








Le-am servit pe un platou: 3 rulouri de pui cu legume si rodii calite, alaturi de costita afumata extra de la Caroli si bucatelele mici de pui prajit.
Au iesit minunat de gustoase, ne-au incantat si va recomand sa le faceti cat mai repede.






Este o reteta usoara, nu ingrasa, ca doar este pui cu legume J  si este extraordinar de buna la gust.
Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu