marți, 20 ianuarie 2015

Am revenit

Buna tuturor si un an nou bun!

Nu am mai postat in ultima vreme, Decembrie pentru mine este o luna extrem de plina, asa cum este pentru toti, sunt sigura.
Prin urmare, am facut poze, le-am strans pe foldere si sunt pregatita sa vi le povestesc.
Am gatit in marea majoritate dedicat exclusiv Caroli, in rest, foarte putine altele, tot din criza de timp.
Acum incep sa ma mai dezmortesc si sa mai incerc cate ceva. 
Am tinut si post si asta a fost un factor major. Din cauza postului si din marea criza de timp, in Decembrie, am mancat mai mult cartofi prajiti sau piure, diverse supe si legume la cuptor sau pe gratar, orez, fasole, humus ( cumparat ), asa ca ... gatitul a avut o foarte mica portiune din viata mea din pacate.
Despre post, ce pot sa va spun, este ca sunt foarte fericita ca l-am putut tine. Am mancat si mult peste in post, prajit. 
Va doresc tuturor un an nou plin de reusite si nenumarate zambete si sa ne "auzim" cat mai des.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu