vineri, 23 ianuarie 2015

Omleta cu carnati de bere de la Caroli

Omleta cu carnati de bere de la Caroli


Ingrediente
Carnati de bere de la Caroli
2-3 oua
O lingura de lapte
O rosie
Branza telemea veche
Cascaval emmentaler
Putin sifon
Un strop de sare
Ulei
Muschiulet afumat



Mod de preparare

Am batut bine ouale cu putina sare, am adaugat branza faramitata, putin lapte si am amestecat  bine, bine, cu un stop de sifon.
Intre timp, carnatii de bere de la Caroli, i-am taiat feliute si i-am perpelit in putin ulei. Am turnat peste carnatii de bere de la Caroli prajiti, amestecul cu oua batute. Am adaugat in tigaie, cascaval emmentaler dat prin razatoare.  Am terminat omleta si am scos-o pe un platou, apoi am taiat rosia feliute si am calit-o f putin in tigaie. Am rupt fasii felia de muschiulet afumat si am aruncat-o peste omleta, apoi am adaugat feliile de rosii calite. Langa omleta, am mai adaugat cateva feliute de cascaval emmentaler. A iesit o omleta minunata.






Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu