marți, 20 ianuarie 2015

Muschiulet de porc cu usturoi si carnati cabanos de la Caroli

Muschiulet de porc cu usturoi si carnati cabanos de la Caroli


Am vrut sa merg pe ceva simplu si gustos, si am mers pe… usturoi

Ingrediente
carnati cabanos de la Caroli
2 muschiuleti de porc
3 capatani de usturoi
Un strop de sare
Unt
1 pahar de vin

1 pahar de apa 



Mod de preparare
Am curatat bine muschiuletul de surplusul de grasime. Am curatat 3 capatani de usturoi si am uns bine o tava cu unt.
Am crestat muschiuletul , am pus un carnat cabanos de la Caroli si l-am impanat cu usturoi si putin unt. L-am impachetat asa, ca pe un cordon bleu.  Si l-am pus in tava tapetata cu unt.  La fel am procedat cu al doilea muschiulet, impanate bine, bine, cu usturoi si am pus peste ele un praf de sare plus frimituri de unt.
Am adaugat in tava usturoiul ramas, un pahar de vin si jumatate de pahar de apa. Am acoperit tava cu folie si am bagat – o la cuptor circa o ora. Am scos folia si am mai lasat putin fara ea, pana s-au rumenit muschiuletii.











Au iesit minunati, i-am servit cu muraturi.
Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu