joi, 22 ianuarie 2015

Lipie mic dejun cu mix file afumat si ceafa afumata de la Caroli in Bucataria Mea

Lipie mic dejun cu mix file afumat si ceafa afumata de la Caroli in Bucataria Mea

Ingrediente
mix file afumat si ceafa afumata de la Caroli
O lipie
Pasta de branza de la fina mea Georgiana
O bucatica de branza tare
O rosie

Cateva boabe de porumb



Mod de preparare
Am intins pe lipie pasta de branza facuta de fina mea Georgiana, o sa revin cu reteta pt ea o data, este bestial de buna.
Peste pasta de branza am pus porumb, am rupt fasii din mix-ul de file afumat si ceafa afumata de la Caroli si am adaugat peste pasta de branza, apoi am pus boabele de porumb scurs de apa si branza telemea taiata bucatele.  Am taiat rosia feliute si am pus-o si pe ea.
Am rulat lipia si am servit.















O puteti face cu ce aveti prin casa, puteti adauga ketchup si maioneza, iese un mic dejun foarte bun si rapid.


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu