sâmbătă, 3 decembrie 2016

Supica cu fidea de la Maggi

Supica cu fidea de la Maggi


Daca vreti ceva usor si extrem de rapid, va recomand supa cu ajutorul lui Maggi. Deoarece in perioada asta, eu trebuie sa mananc mai mult carne fiarta si nu prajita, am pus la fiert 2 copanele de pui cu sare si condimente de la Maggi - Secretul gustuluii cu gust de gaina.
Copanelele le-am scos si le-am mancat cu piure de cartofi, iar supa, nu m-am indurat sa o arunc, asa ca am preparat-o in felul urmator:

Ingrediente:
supa de pui
plic de Maggi - Supa de vacuta cu fidea (de vacuta aveam in casa)
o rosie
cateva felii de paine




Mod de preparare:
In supa in care tocmai fiersesem pulpele de pui, am adaugat pliculetul de Maggi - Supa de vacuta cu fidea.



Am taiat o rosiuta felii si am adagat-o la supa, apoi am lasat supa la fiert. Am prajit cateva felii de paine, pentru ca supa asta e buna cu croante si cand a fost gata, am servit fierbinte cu painea prajita.
A fost f usoara si racoritoare.




Rapida, usoara si gustoasa. O recomand, daca simntiti nevoia de o supa si trebuie sa faceti asta repede. 
Pofta buna!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu