sâmbătă, 3 decembrie 2016

Rasol de vitel cu hrean - reteta gatita de sotul meu

Rasol de vitel cu hrean - reteta gatita de sotul meu


Sotul meu a vrut sa imi faca o surpriza frumoasa si sa imi gateasca el mie de data asta, in Bucataria mea. Ceva simplu, sanatos si foarte bun a spus el.
Zis si facut, am facut o plimbare pana la Piata Obor si am cumparat urmatoarele:

Ingrediente
un rasol de vitel de la Hala Obor
o radacina de patrunjel
o radacina de pastarnac
o telina mica
doi morcovi
doua cepe
hrean
miere
Maggi cub de vita








Mod de preparare:
Se spala bine rasolul de vitel si se pune la fiert cu legumele mai sus mentionate, sare si un cub de vita de la Maggi 
Separat, se amesteca hreanul cu putina miere.







Dupa ce s-a fiert, se serveste rasolul, alaturi de legume si hrean. Este intr-adevar o bunatate. Va recomand.












Pentru mine, a fost o surpriza extrem de placuta si gustoasa. 
Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu