luni, 7 ianuarie 2013

Biscuiti cu fulgi de ciocolata

Biscuiti cu fulgi de ciocolata
 
 

Ingrediente:
175 g faina
un varf de cutit de sare
o lingurita praf de copt
1/4 lingurita bicarbonat de sodiu
75 g unt sau margarina
50 g zahar
3 linguri sirop de zahar
125 g fulgi de ciocolata

Preincalziti cuptorul circa 10 minute inainte de a coace. Tapetati cu hartie de copt o tava intinsa, ungeti hartia cu putin ulei.

Intr-un castron mare puneti faina, adaugati sarea, praful de copt si bicarbonatul.



Taiati untul ( margarina ) in bucatele mici, adaugati-le si pe acestea in castron si amestecati totul cu mana.

Adaugati zaharul, siropul si fulgii de ciocolata ( eu am avut o ciocolata si am dat-o pe razatoare, sau puteti toca ciocolata cu un cutit de bucatarie, in bucatele mici, amestecati ingredientele cuun mixer pana la obtinerea unei paste groase.


Din aceasta pasta formati fursecuri, nu prea mari, pe care le veti aseza in tava de copt ( eu am avut niste forme si le-am incercat cu ele ), trebuie sa aveti grija sa lasati un pic de spatiu intre ele ca sa aiba loc sa creasca.





In cazul in care nu le faceti in forme ci si simple, apasati-le usor cu varful degetelor, ca sa le aplatizati.


Coaceti circa 12-15 min in cuptorul preincalzit.

Lasati-le sa se raceasca putin in tava, apoi transferati-le pe un gratar pana se racesc complet.








Retete preluata din cartea: " retete pentru prajituri si biscuiti" - editura Rao. Cartea se regaseste in a doua poza.

Va urez spor la gatit si Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu