joi, 30 mai 2013

Tocanita - by me

Nu stiu daca este tocanita sau nu, dar seamana. Nu am cautat pe net, ci aveam ingredientele si am trecut la treaba:

Tocanita - by me


Ingrediente:
4 cepe
3 morcovi
1 telina
2-3 cartofi ( in poza apar mai multi, pentru ca am pregatit si altceva )
ulei
sare si piper
condimente
1 piept de pui

 
 
 
Mod de preparare:
Am dat morcovul si telina prin razatoare, ceapa am taiat-o marunt, iar cartofii o parte i-am taiat bucatele si o parte i-am dat prin razatoare.
 
 
 
Pieptul de pui, l-am dezosat si l-am taiat bucatele, apoi l-am pus la fiert in apa cu sare si condimente.
 
 
 
Se caleste ceapa in putin ulei si jumatate de pahar de apa, apoi se adauga pe rand morcovul ras, telina rasa si cartofii rasi. Dupa ce s-au calit putin, adaugam apa si cartofii taiati bucatele. Lasam putin sa fiarba cartofii.
 
 

Scoatem bucatelele de pui fiert si le calim in tigaie cu putin ulei sau unt. 

Dupa ce cartofii bucatele sunt aproape gata fierti ( ii gustati ), adaugam bucatelele de pui fierte si calite.
Mai lasam un minut si servim cu verdeata pe deasupra.

Am oprit cateva bucatale de pui si am pus deasupra smantana, deci am facut 2 feluri de mancarica :)

Pofta buna!
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu