miercuri, 29 mai 2013

Piure de morcovi

Intr-o zi, aveam din intamplare, foarte multi morcovi in frigider. Din pacate, mie nu imi plac morcovii, de fapt nu sunt deloc un fan legume, dar incerc sa gasesc modalitati sa le folosesc :)
De exemplu, am descoperit ca daca rad morcovul in loc sa il tai bucatele, si in calesc la mancare, are alt gust, cu totul altul, chiar imi place.
Revenind la morcovii din frigider, gandindu-ma cum sa "scap de ei" am bagat repede pe google "mancare de morcovi" si am gasit ideea de:

Piure de morcovi
Ingrediente
Morcovi :)
ca sa mai "indulcesc" gustul de morcov, am mai adaugat si niste praz si
radacina de pastarnac 
ceapa verde 1-2 fire
usturoi verde 1-2 fire
smantana
mustar dulce
mustar iute
sare


 
Mod de preparare:
Am curatat si spalat bine legumele, le-am tocat bucatele, dupa care le-am pus la fiert in apa cu sare. 
 
 
 
Se amesteca smantana cu mustarul iute si cu mustarul dulce, in cantitatea pe care o doriti. De obicei eu pun la o lingurita de mustar iute, doua de smantana. Aici am mai adaugat si jumatate de lingurita de mustar dulce pentru ca eu prefer mustarul iute. Daca va place mustarul dulce, puneti cantitatile invers.
Dupa ce au fiert legumele, se scot si se paseaza cu mixerul sau cu telul, potriviti de sare si amestecati cu sosul de smantana si mustar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Iese delicioasa.
Serviti piureul de morcovi, cu friptura sau simplu.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu