vineri, 10 mai 2013

Retete cu mama mea - Salata de boeuf

Intotdeauna mi-a placut salata de boeuf.
Mama o face de obicei la Revelion. In seara de Revelion a stat mereu la loc de cinste pe masa, salata de boeuf, cu care de altfel si deschideam festivitatile la ora 21:00 si ne uitam la Stela si Arsinel ;).
Acum o mai face si de Paste sau diverse alte cereri speciale, dar la scara mult mai mica fata de Revelion, seara speciala a salatei, s-a pastrat :).
Aici, am poze si de la Paste dar si de la Revelion 2012-2013. O sa incerc sa le postez cat mai placut vederii :)

Salata de boeuf
Ingrediente:
cartofi 
morcovi 
castraveti acri
gogosari
maioneza ( noi am facut maioneza de casa, reteta o sa o postez ulterior)
o lingurita de mustar iute
sare
Acum, in salata de Paste, am pus toate legumele pe care le-am scos din supa de pui ( fara coditele de patrunjel), am adaugat castraveti murati si gogosari si am preparat cum am scris mai jos:
 
 
 
 
 
PS: daca vreti, puteti adauga si carne de pui ( fiarta si facuta bucatele sau fasii ) si mazare, noi nu am pus niciodata si nu imi place :). 

Mod de preparare:
Se fierb separat cartofii in coaja si morcovii curatati. 
 Se curata de coaja cartofii dupa ce s-au fiert si se taie bucatele mici. 
 
 
 
 
 
 
Se taie si morcovii fierti, in bucatele mici. 
 
 
 
 


 

Se taie castravetii murati si gogosarii, tot bucatele mici. Castravetii murati, dupa ce i-ati taiat bucatele mici, mici, trebuie sa ii stoarceti, altfel lasa apa in salata, la fel trebuie facut si cu gogosarii. 

 
Se amesteca bine legumele cu maioneza si cu un varf de lingura ( sau jumatate, in functie de cantitatea de salata ) de mustar iute. 
 

 
Se aseaza in castronele si se decoreaza dupa preferinte.
 
 
 
 
 
 
 

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu