luni, 13 mai 2013

Retete cu mama mea - Salata de pui

Tot din seria gatitului de Paste, revin cum am promis aici sa va spun ce am facut cu puiul pe care l-am fiert si l-am scos si pus deoparte, iar cu apa in care a fiert puiul, am facut supa.

Ce am facut cu puiul fiert?
Salata de pui

Ingrediente:
2 piepti de pui ( sau unul sau 3, in functie de cati musafiri aveti )
maioneza ( cumparata sau facuta de casa, noi am facut in casa )
iaurt sau smantana
marar
sare
Nu va dau cantitati, deoarece in acest maraton noi am gatit "la ochi" si depinde de cat de multa vreti sa faceti.

Mod de preparare:
Se fierbe pieptul de pui, se ia spuma, se scoate puiul, se scurge si se taie bucatele. Se adauga putina sare daca mai este nevoie ( am pus sare cand l-am fiert ).
 
 
 
 
Se spala mararul si se toaca marunt.
Se amesteca puiul cu iaurtul sau smantana, apoi cu maioneza si mararul.

 
 
 
 
 
Se ornamenteaza cu muraturi sau masline si se baga la frigider.

 
Se serveste rece.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu